#ABWYLoveStory

Zapraszam na moje drugie opowiadanie :) a-b-w-y-bieberfanfiction.blogspot.com Liczę na Was ♥♥♥

środa, 4 września 2013

INFO

Cześć, wiem, że jesteście pewnie rozczarowani, że nie ma NN, ale niestety czas goni, nauka się zaczęła, a ja mam dwa blogi i niestety coraz mniej czasu...
Konto Justina --> https://twitter.com/JB_Attack
Konto Emily --> https://twitter.com/EM_Attack
EMILY MA TYLKO JEDNO KONTO!!! @EM_Attack!!! 

Nie wiem kiedy NN, ale postaram się jak najszybciej <3 Kocham Was i przepraszam ♥

6 komentarzy:

  1. Spoko rozumiemy ^ ^ tz. ja rozumiem.
    @funJ_Biebera

    OdpowiedzUsuń
  2. spoczko ;) rozumiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze rozumiem ;D @Horanek_xo

    OdpowiedzUsuń
  4. ok, nie ma sprawy, nauka się zaczęła, mamy to samo :P poczekamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. @Munroe_Attack to nowe konto Emily :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda ale na pewno "BEDZIEMY" czekać ;d;d
    to jest niesamowite ;**

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie chociaż jedną literkę:) Dla Ciebie to kilka sekund, a dla mnie znak, że ktoś czyta opowiadanie i chce mnie uszczęśliwić :)) ♥